Niewymuszony szyk

  Byliście kiedykolwiek w Paryżu? Moja lista miejsc do zwiedzenia jest naprawdę długa, lecz Francja zajmuje na niej wysokie miejsce. Mimo tego, że nigdy tam nie byłam, z filmów, zdjęć i różnych artykułów zwróciłam uwagę, na paryżanki, które starają się wyglądać szykownie przy każdej możliwej okazji. Słyszałeś kiedykolwiek, aby po mieście chodziły w dresie lub spranej bluzie? Może nam się wydawać, że godzinami siedzą przed lustrem, a stworzenie outfitu zajmuje im sporo czasu. Mija się to jednak z prawdą, elegancja paryżanek nie wygląda na wymuszoną, jest delikatna, naturalna i nieraz zaskakuje prostotą.

  "Mniej znaczy więcej" słyszałeś o tym? Mawiała tak najbardziej modna paryżanka Coco Chanel. Po chwili zastanowienia trudno jest się z nią nie zgodzić. Elegancja nie jest równa szyi obwieszonej koliami, wielkim bransoletom i mieniącym się dodatkom, im prościej tym lepiej. Wybierz to w czym czujesz się pewnie i wygodnie, właśnie tym kierują się paryżanki. Jest to pierwsza zasada, która sprawia, że zawsze wyglądają dobrze. Stawiają na wygodę, ale zarazem odrzucają niechlujstwo. Nawet w gorszy dzień nie dają pokonać się lenistwu.

  Ja postawiłam na sukienkę, która jak dla mnie jest jednym z wygodniejszych elementów garderoby. Nie wymaga od nas ciągłego eksperymentowania, jak to czasami bywa z doborem góry do spodni. Złoty wzór na sukience emitujący łańcuchy dodał jej elegancji i sprawił, że jest ona ciekawsza. Nie chcąc przesadzić nie nałożyłam wielu dodatków. Zegarek, drobna bransoletka i okulary, a wszystko to w kolorze złota nie sprawiły mojego looku ciężkim. Jak na pogodę przystało zarzuciłam na siebie szary, długi płaszcz, który swoim neutralnym kolorem dodał elegancji.


| Sukienka - Asos (sh) | Okulary - Zaful | Zegarek - Daniel Wellington | Beret - Mohito| Płaszcz - Mango |

22 komentarze

Unknown pisze...

Minimalizm jest bardzo szykowny... Ładna sukienka. Bardzo fajny płaszcz.

PurpurowyKsiezyc

Karina Saktura pisze...

Ale pięknie wyglądasz i jakie śliczne zdjęcia! Ta stylizacja idealnie kojarzy mi się z paryżanką!
Mój blog :)

Magdalena Joanna pisze...

Paryż naprawdę piękne miejsce :)
Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji, płaszczyk jest obłędny :) No i oczywiście fajny pomysł z beretem :)

NAHTURAL :)

Unknown pisze...

świetna, klasyczna stylizacja;) beret i płaszcz po prostu cudowne!

https://justbasicstyle.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Miałam szczęście być w Paryżu i obserwowanych tamtejszy styl i naprawdę przykuwa on uwagę ❤
Śliczne zdjęcia,
My blog

Unknown pisze...

Byłam i tak bardzo chciałabym tam wrócić. Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś tam pojechać. Świetna stylizacja <3
MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
NOWY POST-KLIK

Piękno.i.Pasja pisze...

Ładna stylizacja, no ale trochę nie mój gust.
zapraszam do siebie.

Weronika pisze...

Bardzo ładne zdjęcia.💗

Filusweronika.blogspot.com

Unknown pisze...

masz mega okulary i z tego co słyszam paryz nie jest czymś wielki ponieważ to piasto jest brudne... ale każdy ma swoje zdanie i sama bym chciała zwiedzić wierze Eiffela
Zapraszam <3
https://jesi-jesaa.blogspot.com/

Natalia Siejka | Blog Lifestyle pisze...

Nie mogę przestać zachwycać się Twoją urodą i stylem! Jesteś niesamowita :) Paryż również jest wysoko na mojej liście wymarzonych destynacji!
Pozdrawiam :*
Natforart klik

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna stylizacja! Świetny płaszcz ^^ Pozdrawiam ♥
wy-stardoll.blogspot.com

Unknown pisze...

Elegancko, z klasą, fajnie.

Weronika pisze...

Przepiękne zdjęcia💗
Filusweronika.blogspot.com

Unknown pisze...

You are so beautiful ❤️

Unknown pisze...

Super wpis Asia!

immarta pisze...

Też kiedyś chciałbym odwiedzić Paryż, może kiedyś się uda! Pięknie wyglądasz :)
MÓJ BLOG

Veronica Horan pisze...

O tak, zgadzam się "mniej znaczy więcej"! Stylizacja trafiona w 100% <3

Mój blog - VESTYLISH

Unknown pisze...

Lubię szyk i prostotę :)
do Paryża mnie jakoś nie ciągnie :)

Karolina pisze...

piękne zdjęcia i stylizacja, a Ty wyglądasz jak rasowa modelka ! :)

Zuzanna pisze...

Ohh te okulary... po prostu idealnie pasują do pięknej całości! :) REWELACJA!
Mój blog - Zapraszam
Pozdrawiam, Zuzanna

Cake Monika pisze...

Świetna sukienka lecz najbardziej spodobały mi się okulary!
Bardzo ładnie wyglądasz :)

Zapraszam CAKEMONIKA :)

Aleksis-Aliss pisze...

Stylizacja świetna. Te okulary to super dodatek :)

Zapraszam do mnie:
BLOG

INSTAGRAM
Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl