Domowe reese's

  Pamiętam jak rok temu będąc w Ameryce objadałam się resse's, a w drodze powrotnej do Polski zaopatrzyłam się w zapasy. Chyba zatęskniłam za tym smakiem. Tak wiem w Polsce już w niektórych sklepach możemy je dostać, lecz cena za 4 takie ciasteczka jest mało zachęcająca. Spróbowałam zrobić je sama. Muszę przyznać, że smak ich smak jest podobny, dodatkowo wyglądają równie apetycznie, a ich przygotowania wcale nie pochłania dużo czasu. Macie ochotę na domowe resse's? Jeśli tak to łapcie przepis.


Składniki na 15 sztuk:
350 g czekolady mlecznej
100g czekolady gorzkiej
pół szklanki masła orzechowego
2 łyżki cukru pudru
szczypta soli

Masło orzechowe, cukier puder i szczyptę soli dokładnie wymieszaj do uzyskania gładkiej masy. Rozpuść w kąpieli wodnej 50 g gorzkiej czekolady i 200 g mlecznej. Dokładnie wymieszaj. Rozpuszczoną czekoladę wlej po 2 łyżki do papilotek na babeczki. Włóż do lodówki na 25 minut lub zamrażalnika na 8. Na środek zastygniętej czekolady nałóż po łyżeczce masy orzechowej. Ponownie rozpuść 50g czekolady gorzkiej i 150g mlecznej. Resse's zalej 1 łyżką czekolady. Schłódź w lodówce do całkowitego zastygnięcia. Gotowe resse's wyjmij z lodówki. Smacznego!



 Smacznego!

20 komentarzy

Wiktoria Drawska pisze...

Ja z moją siostrą robiłyśmy takie ciasto reeses i wyszło genialnie! Ja jadłam te prawdziwe ciastka, ale takie same da się zrobić za o wiele mniejszą cenę! ♥

londonkidx.blogspot.com

Karina Saktura pisze...

Wyszły Ci super, a przepis wydaje się naprawdę łatwy :D
Mój blog :)

Tijana pisze...

amazing post dear :)
have a nice week :)
kisses,
Tijana

https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
http://itsmetijana.blogspot.rs/

Megly pisze...

Naprawdę świetne! :) Już od dawna coś takiego mnie kusiło. Teraz już wiem, że niebawem się na nie zdecyduję. Może... bliżej weekendu? :) Pyszne! Ressesy to najlepszy smak jaki istnieje (noo... prawie ;))
Pozdrawiam :)

Shayna Heart pisze...

Oh My GOD!, Sweet Choice,
really Amazing outfit sweet heart
MY SITE.
http://viktorianekta.blogspot.com/

sensiblees pisze...

Wypróbuje! Szkoda ze nie sfotografowalas 'po ugryzieniu' :)
sensiblees.pl

Zuzanna Jędra pisze...

Ale bym zjadła :D
http://dreams-first.blogspot.com/

BELIEVEinHIMSELF pisze...

Śliczny Blog :)
Cudowne Zdjęcia <33
Może wspólna obserwacja :)?

http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

Aleksis-Aliss pisze...

Uwielbiam słodycze!
Pyszności :)

MÓJ BLOG
Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

Alex R pisze...

Chyba skradnę ten przepis. Również lubię resse`sy i w ogóle to, co słodkie, więc na pewno będzie mi smakowało, a przepis jest bardzo prosty ;) A jak smakowicie wyglądają na zdjęciach!
olarey.blogspot.com

Klara pisze...

Wyglądają obłędnie, aż ślinka cieknie

AGA-KA pisze...

aaaaa, kocham Resse! muszę zrobić, oszalałam <3

Ślubny Papier pisze...

czy tylko mnie nie zachwyca reeses? :D

Nippi pisze...

na pewno są pyszne :)

_cup_ pisze...

właśnie przed chwilą zjadłam reeses ...kocham to, ja też zrobiłam sobie zapasy ich ale nie w Ameryce tylko w Anglii
zapraszam
mój blog |KLIK|

Babeczka pisze...

Kojarzę te ciasteczka, ale nigdy ich nie jadłam. Akurat szukałam jakiegoś ciekawego przepisu na coś słodkiego do zrobienia na dzisiejszy wieczór i proszę :) Bardzo chętnie przetestuję, szczególnie, że wszystkie składniki mam w domu :)

pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam

Nika pisze...

Bardzo smacznie wyglądają :D
Ahh bym je zjadła :D

grlfashion.blogspot.com

immarta pisze...

O mniam.. aż ślinka cieknie :D

MÓJ BLOG

Olciia99 pisze...

genialny przepis, aż sama wypróbuję <3
Zapraszam do siebie kochana <3
stay-possitive.blogspot.com

Annie hair sisters pisze...

Świetny post. To wydaje się łatwe do it.It wygląda pyszne

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl