Red and Black



  Zaczynając pisać tego posta, w połowie wszystko skasowałam, skopiowałam i przeniosłam do notatek. Miał być temat o kończących się wakacjach, ale zdjęcia za nic nie pasowały mi do tego jak je spędziłam, znaczy oczywiście są one jednym z dni z wakacji, ale tylko jednym. Przez te wakacje tyle się działo, że bez zawahania mogę stwierdzić, że jak na czas obecny były to najlepsze w moim życiu. Stwierdziłam, że dobrą pamiątką dla samej mnie byłoby zrobienie tutaj sklejek z najlepszymi momentami z tych całych 3 miesięcy, z podróży, spotkań i takiego właśnie posta możecie oczekiwać 1 września.
  Teraz zostawiam Was, ze zdjęciami w mojej ulubionej sukience, które jak zawsze wspaniale zrobiła Madzia. Dziękuję!



Sukienka - Zara | Buty - Adidas tubular


12 komentarzy

Szalone ale Prawdziwe ;3 pisze...

Super zdjęcia! Fajne tło :). Pozdrawiam! /~Claydi
Nasz blog :) -> KLIK

Pozytywna realistka pisze...

Śliczne zdjęcia. Czekam na wpis ze zdjęciami z wakacji :).

pozytywnarealistka.blogspot(klik)

Veronique pisze...

Piękna sesja *.*!
http://verqsq.blogspot.com/

Szalone ale Prawdziwe ;3 pisze...

Śliczne zdjęcia ;)
Pozdrawiam ♥ #Smile
Nasz blog - klik ♥

Megly pisze...

Wydaje mi się, że mam identyczną sukienkę. Zara? :) Jedna z moich ulubionych :) Pięknie Ci w niej. Pozdrowionka!

Oliwia Felkel pisze...

Śliczne zdjęcia
Cudowna sukienka
Świetny post
Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

Kamila Barszcz pisze...

Wow, zdjęcia są genialne, wybrałaś naprawdę piękne miejsca na sesje :)
Sukienka również śliczna ;)

BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

Skyeenika pisze...

Coraz bardziej podobają mi się te buty. :)

Unknown pisze...

ta sukienka - cudo! ja Też świetnie spędziłam te wakacje. :D

NASZ BLOG


Anks_blog pisze...

Czekam na 1 września! Nie mogę się doczekać tej sklejki :)
Super zdjęcia :)
Anonimoowax - Klik

Aniese. pisze...

Piękna! ;)
Fajnie czyta się takie pozytywne posty. Mi również wakacje się udały. :)

Mój blog - KLIK

Anonimowy pisze...

Świetna Stylizacja i Śliczne zdjęcia :)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl